صفحه اصلی برنامه کوکپد جاییه که می‌تونید ازش ایده‌های مختلف برای آشپزی بگیرید. این صفحه بخش‌های مختلف داره که در هر بخش دستورهای متنوع بر اساس یک موضوع مشخص بهتون پیشنهاد میشه.

اولین نوار بالای صفحه رویدادهای فصلی، روزهایی از سال که به آشپزی و غذا ارتباط دارند، ترندها و ایده‌های  داغ و جدید آشپزی و کلی چیزهای دیگه رو بصورت روزانه یا هفتگی بهتون پیشنهاد می‌کنه.

مثل چی؟ مثلا در روز جهانی فلافل، چند دستور خوب و کامل برای فلافل بهتون معرفی می‌کنه. یا در فصل کدو حلوایی ایده‌های مختلفی که میشه با کدو حلوایی اجرا کرد رو بهتون پیشنهاد میده

با استفاده از این ایده‌ها می‌تونید در آشپزی روزانه‌تون تغییر و تنوع ایجاد کنید، از آخرین ترندها یا رویدادهای فصلی باخبر بشید و دست به خلاقیت در آشپزی بزنید

در قسمت پایین‌تر همین صفحه هر هفته چند کلیدواژه پیشنهادی برای جستجو بهتون معرفی میشه که می‌تونید ازشون برای بهتر جستجو کردن در برنامه کوکپد استفاده کنید. مثلا با دیدن این کلیدواژه‌ها متوجه میشید که به جای جستجوی کلمه "ژله" می‌تونید شکل و نوع ژله خاصی که مد نظرتونه رو جستجو کنید تا نتیجه بهتری بگیرید:

  این نوار بهتون کمک می‌کنه تا جستجوهاتون رو در کوکپد دقیق‌تر انجام بدید، دسته‌بندی دستورهای منتشر شده در کوکپد رو بهتر متوجه بشید و راحت‌تر بتونید از هزاران دستور کوکپد استفاده کنید.